Translate

Monday, March 30, 2015

2015 January 6 - තත්වය ටිකක් දරුණුයි. මතවාදී ආත්මාර්ථය ජාතිවාදයේ සලුපිලියෙන් සරසමු !


මගේ face book එකේ එක මිතුරෙක් ඉන්නවා - අද උදේ බලද්දිත් මෙඋන්දෑ චන්ද උෂ්ණෙට රත්වෙලා අපේ රටේ සහෝදර පිරිසකට උපන් ජාතිය මුල් කරන් අගෞරව කරලා POST එකක් උගේ Wall එකේ දාලා. හැබැයි මගේ Wall එකෙත් ඒක update වෙනවා. මම මේ මිත්‍රයාට ආයචනයක් කලා - එහෙම කරන්න සුදුසු නැහැ - මොනම හේතුවක් මතවත් එහෙම ප්‍රසිද්ධියේ ගරහන්න ගැලපෙන්නෙත් නෑ කියලා. ඉතිං විජාතික බලවේගයන්ට අහු වෙච්ච මෛත්‍රී සහගත හෙටක් බලාපොරොත්තු වෙන රාජ්‍ය පාක්ෂික ඩිස්නිලන්තයේ ලැම්බෝගිනි පුරවැසියෙක් විදියට - අපරාධ අනුමත නොකෙරුවට ජාතිවාදයටනම් අබමල් රේනුවක සහයෝගයක් දෙන්න බෑනේ. උන්දැව තවදුරටත් මිතුරෙක් විදියට තියාගත්තට මගේ සමාජ ජාල පිටුවටනම් එකතු කරගන්න එපැයි කියලා මටත් හිතුනා. මම face book එකෙන් ගෞරව ප්‍රණාමකව එතුමාව අයින් කරලා දානව - විපක්ෂ මත දරන්න බැරි හින්දා නෙමෙයි, ජාතිවාදය පිලිකුල් කරන හින්දා. මේ වැරදි විෂබීජ මගේ සමාජ ජාලය තුලින් තවත් ලදරු අවධියේ පොඩි එකෙක්ගේ ඔලුවොට ගියොත් ඌත් කුරුවල් වෙලා යනවා.
ඇත්ත කිව්වම මොකද මෙහේ සුදු හම තියෙන නෝනා කෙනෙක් මගේ face book එක බලලා අහනවා ඔයා එහේ Celebrity කෙනෙක්ද කියලා. මම උන්දැට කිව්වා - මම Celebrity කෙනෙක් නම් නෙමෙයි. අපේ ලංකාවේ අපි ජාතික ප්‍රතිපත්තියක් විදියට හැම දේම දැන් කරන්නනේ face book එකේ නේහ් ! කියලා. ඉතිං අපි දේශප්‍රේමී ප්රිතිපත්තියක් විදියට ඩොලර්වලටයි ප්‍රශංසාවටයි සත්‍රීන්ටයි වහල්වෙලා වැඩ කරන්න එපායැ. නැත්නම් උන් හිතයි අපි ලංකාවේ නෙමෙයි කියලා.
මැතිවරණ ප්‍රචාරක කටයුතු තනහම් කරලනේ. මේ පාරවත් මෛත්‍රීසහගත රාජ්‍ය පක්ෂ සමාජයක් හැදෙනනවනම් තමයි අපෙත් කැමැත්ත ...

No comments: